Ben alışveriş yapmadım kalitesini fiyatını vs bilmem.Ama görünce aklıma geldi yazmak istedim.Shein ve Temu Doğu Türkistan da Müslüman Türklere yapılan zulüm ve soykırım nedeniyle boykot marka ve platformlardir.Belki bilgisi olmayan vardır.Dileyen istediği yerden alışveriş yapabilir elbette kimseye boykot dayatması yapmıyorum.Boş konuşacaklar konuşmasinlar lütfen.