Birpsikologggbirmimar 2 buçuk ayın son ayında 2 hafta gibi bi süre 1 2 kez verdim her öğün vermedim 60 cc fln veriyordum 400 gr mamanın yarısını anca verdim geri kalanı çöp oldu çünkü kolaya kaçmamak için sürekli emzirmeye çalışıyordum o yüzden mamayı çok vermedim