asminmom benim tekrarlamadı 7-8 sene oldu yaptıralı, iz olarak da altı tane dikiş izi var ama bu doktorla alakalı estetik dikişte yapabilirdiler yapmamışlar önceden söylemek de aklıma gelmedi beni rahatsoz etmiyor gerçi, bana sorarsanız sıvı aldırmakla uğraşana kadar küçük bir operasyonla direk kesip almaları daha mantıklı ameliyat olupta geri çıkma ihtimali daha düşük çünkü