tgccgrr Bebisim iki gündür yeşil ve katı kaka yapiyor kına kıvamında hatta normal midir başına gelen var mı bu arada mamayla besleniyor bebelac lf mama içiyor
minikannsi tgccgrr benim bildiğim normal ama takip lazım mukuslu sümüksü olursa sıkıntı bizde mamayla beslenyrz kakası bazen yeşil oluyo hatta bazen sarı yesil karışık geliyor mukus önemli demişti doktor onu biliyorum
tgccgrr Aseliiimmm yani sürekli onu da kontrol ediyorum ama ensesi ve bağrı sıcacık huzursuzluğu da yok
sevdecennet Bizde de aynı mama ile besleniyor ilk kez katı ve sarı yeşil karışık kaka yaptı Endişe etmeyim diyorum ama yine de ediyorum