Uyku arkadaşına alıştırabilirsiniz bence faydalı oluyor benimki 3,5 aylık önceden kucağımda sallarken bana sokulup uyuyordu sonra sonra battaniyesini yüzüne örterek uyumaya başladı ben de o tehlikeli olur diye şuan uyku arkadaşına alıştırdım yan yatırıyorum poposuna hafif vuruyorum uyuyor ama ben şuana kadar ne ayakta ne de beşikte vs salladım sadece kucakta mayıştırıp kucakta sallamayıda bıraktım öncedende kundak faydalı oluyordu kundağıda bıraktırdım şimdi dönmeye başlayınca sıkıntı olmasın diye çok uykuya direndiği zamanlar yine uyutma şeklimi değiştirmedim beya gürültü pışpış sesi ve esma ninnisi bizde işe yaradı 😌 bir de gündüz uykuları çok önemli gündüz 1 saatten fazla uyutmamak gerekiyor ve 4 defa olacak şekilde onu takip edebilmen içinde Uyudu diye bi uygulama var çok faydalı uyutma saati geldiğinde ve uyandırman gerektiğinde bildirim geliyor