Merhaba kizlae ben 1 yil 3 aydir kabizim🫡 16 aylik kizim var hamilleikte basladi kabizlik doktor ilac yazdi onunla duzene girdi, dogumnan sonra yine basladi 5-6 gunde bir kez diskimi yapabiliyordum. 1 yil falan oyle devam etti sonra damla ilacla yapiyordum ilacsiz yapamiyordum sonra ilacda yardim etmedi doktora gitdim bagirsakta iyi huylu mikroplar oluyor ya diski yapmamiza yardimci olan onlar azalmis olabilir dedi 6 farkli ilac yazdi 1 ay ic 1 ay sonra bagirsak mide rontgeni cekelim dedi canli bakteriler dedi 1 hafta ictim 1 haftada yapamadim diskimi su lavmani yaptim 3 kez 3 ci de yapabildim diskimi doktoru aradim farkli ilac yazdi onuda ictim 3 gun yine yapamadim diskimi bugun yine aradim simdidde farkli ilac yazdi bugunden icmeye basladim ama tik yok bakalim yarin nasil olucam boyle durum yasayanlar varmi ? Sizce kolonoskopu falan cektirsemmi ? Hiss ediyorum tuaveletim geliyor girince yapamiyorum🥲