anyela77 Kızlar bebeğim 3 aylık ve 1 ayda 300 gram almış sadece doktor az dedi bu durumu yaşayan var mı düzelir mi atak gaftası diye mi bölye
Ccyyln anyela77 benim kızım da öyleydi. Çok kusuyordu ve kilo almıyordu. Sizinkinin öyle bir sorunu var mı bilmiyorum ama zamanla düzeldi. Anne sütü mü alıyor mama mı acaba
Aysuuuuu Benim yeğenimde 2 ayda sadece 500 gram almıs. Doktor direkt mamaya başlattı . 1 ayda 1 kiloya yakın alması gerekiyor diye biliyorum yani en az 500