12457 Hanımlar merhaba kızım 1 buçuk yaşında ilaç içmeyi sevmiyor biberona çocuk sütüyle karıştırıp versem bir şey olur mu acaba
Yusufagahinannesi 12457 hayır kesinlikle yapmayın bu çok riskli ve zararlı. Su ile bile karıştırılmaz
Ardenaden Suyla bile icmeyin derlerdi kuckken bze suruplari riske atmamali.Vi kere ilac içmiştim her gun ictgm bi ilacti arksndn kola ictm acillik oldm dmeem o ki ters etki yapabilir
Deletedmom_216 Ardenaden bi doktorda izlemistim bugun. Surup sonrasi su icilmesinde sakinca yokmus. Ama siz kola icmissiniz bi de cok asitli oldugundan dokunmus muhtemelen. Ama biseyle karistirilmasi bencede olmamali
Usnac1995 12457 o zaman önce onu deneyin, şuruplar için şırıngalar var, dikkatini dağıtıl sıkın ağzına yutar zaten. Ben bir ara öyle yapıyordum