-KAREN- Merhabalar. Oda termometresi almak istiyorum bugün civilde kanzın hemen nem ölçer hem ısı ölçer özelliği olan modelini gördüm. Kullanan var mı ? Biraz bilgi almak istiyorum
Bernas -KAREN- bende kullanıyorum memnunum 😇ateş Ölçer de muhakkak al canım nexus diesel kullanıyorum çok memnunum hem ateşini ölçebiliyorum hemde oda ısısını çok iyi
-KAREN- Bernas 3kedili2bebekli Psyche Şimdi youtubenden kurulumu için video izledim. Videoda ayrı bir kablo aparatı vardı. Videoda anlatım yapan kişi bu aparatın dış ortamı ölçen bir aparat olduğunu söyledi ama ben işlevini pek anlayamadım . Yani o kablo takılmadan odanın ısısı veya nemi ölçülmüyor mu 🤷♀️
Bernas -KAREN- canım kablo yok ki o başka olabilir mi acaba kare pilli arkasında asıcak yeride var direk ölçüyor
aaslanbeyy Ben kullanıyorum gayet memnunum tavsiyem bi yere asmanız sadece. İki kere düştü bozuldu yenisini alıp astık bu sefer