Lumisare Kızım 47 günlük ana kucağı almıştım bu otomatik olmayanlarda hareket ettikçe salanan modelden şu an koyabilir miyim yoksa erken mi sizce
nazliminannesi Lumisare ben 1 aylıkken koymaya başladım bı sıkıntı yaşamadık 4 buçuk aylık şuan öncelerde salliyodum onla uyutuyodum şimdi kucağımda yururken uyutuyorum onda uyutmuyorum ama gün içinde iş yaparken falan çok koyuyorum ana kucagina
Lumisare nrynry tek olduğum için işlerimi halletmek için koymak istiyorum ama tereddüt ettim bir sıkıntı olur diye
mybabyberatiko Lumisare koyuyordum yanıma alıyordum mutfakta falan iş yaparken gözümün önünde oluyordu🥲