İyi akşamlar arkadaşlar.. 10 aralıkta 3 yaşını dolduracak olan oğlum düzgün farklı cümleler kuramıyor. En basit su süt bile demiyor. Baba işe gitti anne gel hadi gibi şeyler söylüyor. Kelimeleri yutarak konuşuyor. Bunun için hangi doktora gitmeliyim daha önce yaşayan arkadaşlar varsa bilgi veriri misiniz ?