happymomterk Çok şükür yoğun bakım biraz zorlu oluyor, sonrası daha rahat oluyor ,bebek içinde, anne içinde ameliyattan sonrası için 3 hafta kontrollü yatırıp kaldırdık hatta kimildatmadim dahi diyebilirim, iki kisi baktık, sonrası zaten göğüs kemiği kaynamisti ve doktor emeklemesine dahi izin verdi çok şükür, çok kurmuştum kafamda ama umdugumdan çok daha kolay atlattık süreci rabbim herkese şafi ismiyle şifa versin.Kolayindan sağlıklı, sıhhatli ameliyatlar nasip etsin.