mombabe Philips avent kullanıyorum normalde bebiş pek almıyor ağzına eskisi gibi, emzik vs tutuyor başka biberon deneyeyim dedim önerir misiniz
supermomi mombabe benim bebeğimde 3 aylıktan beri biberonları tutmuyor avent, lansinoh, Bibs denedim bazen çok güzel alıyor sonra yok.. mamajoo yada tommee tippee denemeyi düşünüyorum 🤨
AsyaUlku mombabe Lansinoh öneririm çok zor emiyo onu vallahi çekmesi lazım en az akış olanı alırsanız red yaşamazsınız.