emir640_ Merhaba tecrübeli anneler 8 aylık oğlum var ilk çocuğum ve normal rutin kontrolde doktor çocuğumun yumurtalıklari inmemiş dedi 1 yaşına kadar takip ondan sonra inmezse ameliyat dedi başına gelen varmı başka bir doktora mi götürelim
eren2550 emir640_ ablamın oğlu ameliyat oldu korkulacak birşey değil allahın izniyle inşallah iner ameliyata gerek kalmaz
mybabyberatiko emir640_ benim oğlum da öyle olmuştu bizde 1 yaşına kadar bekledik şükür düzeldi ameliyata falan gerek kalmadı