gorkemmerveege Ay aşısı 3. Aya sarktı bizim . Şimdi 4. Ay aşısı var onu 5. Ayda mı yaptırsam bilemedim. Hemşire arada bir ay var bişey olmaz diyor ama sonuçta 2 ay aralarla düzenlenmiş güvenemedim . Bilgisi olan varsa yorumlarını bekliyorum
gorkemmerveege Ben güvenemedim ve aynı aralıklarda yaptırdım. Yani ilk aşı 1 ay geç olduysa 2. Aşıyı da olması gerekenden 1 ay sonra yaptırdım . 2-4-6. Aylar değilde 3-5-7 oldu periyodik gittim
mavisevenanne gorkemmerveege peki herhangi bir yan etkisi sorun oldu mu? Doktorunuz bir şey söyledi mi bu durumla ilgili.
mavisevenanne gorkemmerveege teşekkürler canım💐🕊 27 martta aşı varmış bebeğim 58 günlük olucak eğer 2 gün erken olması sorun olmuyorsa öyle vurdurmayı düşünüyorum