Evet kızlar 16 aylık oğlum çok yemek yiyor. Her gördüğünü istiyor kıyamet kopuyor yani karnı tok biliyorum emiyor da ama günde 3 4 kez. Şımarıklık yapma yemek yemeyen çocuk daha kötü demeyin haklısınız ama benim oğlan da fazla yiyor. Ha bunda ailelerin de etkisi büyük, ama çocuk istiyor yazıııkkk diyip diyip veriyorlar yemeği ben vermeyin karnı tok desem de kızsam da durum değişmiyor. İki ayda iki kilo aldı 13 kilo 90cm. Ne yapabilirim ilerde sorun olur mu doyumsuz olur mu diye korkuyorum açıkcası