1 haftadır sadece haraket ettikçe sag kasigim agriyor kızlar zaten post acmıştım egilip dogruldukc,saga sola donerken,oturup kalkerken bugun acile gittim apandisten korkup.apandis degil dediler.muane etti eline bisey gelmedi ama kasik fitigi olabilir benim alanim degil genel cerraha görünün dedi.cok korkuyorum ciddi manada dogumdan beri saglik sorunlarim asla bitmedi (allah beterinden korusun)kasik fitigi ameliyati olanlar nasil bir sureç?en onemlisi belirtileriniz nelerdi?lütfen yardimci olun.korkuyorum da artik gitmeye