Kızlar eşim yurtdışında. Arabamızı da acil elden cikarmamiz gerek. Aracın sigorta muayenesi yok, cezaları var. Aracı ilk başta aldığımız galericiye verecektim gelmedi. Öyle olunca ben de bizi sallıyor diye eşimin arkadaşına verdim götürdü. Muayenesini vs yaptırıp o da galericiye verecekti 350 bine. Sonra dedi ki ilana koyup biraz bekleyelim, satilacak olduğunda yaptırırız. Neyse gitmiş galericinin sayfasından koymuş ilana. Beni aradı iki gün sonra galericinin telefonu bile çalmıyor. Benim bir tanıdığım talip oldu 330 bine. Galericiye de sordum bu fiyat çok iyi başka bulamazsın satın dedi, adam il dışından gelecek muayenesi vs 20 bin gider onu da içinden düşelim sana 310 315 kalır dedi. Ben de eşime sordum eşim de yanaşmadı, açıkçası benim de içime sinmedi. Geçen sene 400 bine aldığım araci böyle yok pahasına vermek. Eşim bizim galericiyi ara duruma bi el atsın dedi.
Aradım bizimkini. 350 diyorsanız ben 3 4 güne burada esnafa satarım. Bekleyelim derseniz 380e muayenesini vs cebimden yaptırıp ilana koyar satarım, şu an elimde takasla model yükseltmek isteyen biri var, o da sizin gibi tanıyıp güvendiğim birisi. Arabasıyla beraber 200 220 bin nakit alırım arabasını da 200e satarım sizin işiniz çözülmüş olur hem ufak araba daha kolay satılır dedi. Açıkçası bu araba işine pek sıcak bakmadı ama ben konuştuğum için benim beynim bulandı
Bizim aracımız 2007 1.3 astra 330 binde. Geçen sene 400e almıştık. Takasla alınıp satılacak araç da 2000 model 1.4 sienna.
Şimdi herkes benden haber bekliyor. Bu arada arabayı almak için eşimin arkadaşını da aradım. 375e galerici aldı arabayı dedm. O işte bir iş var sizin arabaya kimse 320 330dan fazla vermez diyor. Ben arabayı kesin olarak arkadaştan aldırıp galericiye vericem ama bekleyip 380e mi sattirayim şu takas işine gireyim mi?