bsrkn benim bebeğim de öyle demişti. Biri bana yatma saatini yavaş yavaş geriek, odadan çıkarma demişti. Uyutma yönteminiz her neyse ki benimki memede uyurdu onu mesela 3-5 gün 10.30a çekin. Odadan çıkmadan uyku öncesi rutininizi uygulayın sonra yarım saat yarım saat çekin. Akşam uykusunu geçe bırakmamaya çalışın. Çok fazla da uykusuz kalmasın ama çok uykusuz olunca yorgunluktan uyuyamıyolar. Öyle öyle erkene çekmiştim ben. Ki bebeğim gece 4-5 gibi uyuyordu düşünün