mervenrresmeer Fundasss kızlar gönlünüz rahat olsun kilo alımı çok iyi durumda tadınıda gayet sevdi oğlum. Aptamilin alerji özeli sevmemişti
poyraz33 Süt alerjisi için kullanıyor diye biliyorum tadı berbat pekmezle kullandım ama bitirmedim ben sonrası normal evolvia döndüm ben çocuğumda ishal geçti süt alerjisi yokmus