Kızım dünden beri bu durumu yaşıyor. bir ara olmuştu düzeldi ama yine şimdi oldu ve bu kez daha sık oluyor. Yaşayanlar varmı acba duzeldi mi? Kafama çok takıyorum ister istemez çok üzülüyorum .maşallahı vardı çünkü konuşuyordu gayet güzel akici. Acaba çok hızlı konuşmaya çalışıyor ,heycanlaniyor o yüzden mi diyorum yoksa nazar flan mi ama umarim geçici birseydir 🥺