Bebeğim 3 aylık normalde tırnaklarını törpülüyordum fakat çok sivri yaptığı için bundan 3.4 gün önce tırnaklarını makasıyla kestik fakat bugün böyle birşey gördüm kayınvalidem tırnağı enfeksiyon kaptırmışsın ben 7.8 aya kadar çocuklarımın hiç tırnaklarını kesmedim yanlış yapmışsın dedi. Başına böyle birşey gelen var mı? Bana saçma geldi kesmemek.. bu tırnak batması olabilir mi pazartesi sağlık ocağına götüreceğim ama benim yüzümden olduğu için üzgünüm acıyor mudur🙂↕️

