Merhaba hanımlar. Ben çocuk gelişimi aöf mezunuyum. İki çocuğum olduğu için çalışmıyorum. Ama çocuklarla alakalı böyle işlerde bulunmak istediğimden kendi iş yerimi kurmak istiyorum. Tecrübeli olanlar fikirlerini belirtirse çok sevinirim 😌 aşağıda detaylandıracağım