Hanımlar iyi akşamlar. Bebeğim 6 ay 10 günlük ek gıda başlangıcıyla beraber ufak ufak katı kaka başladı ama giderek kabızlığa doğru evrildi ve kakasını yaparken çok ağlıyor. Bir kaç şey denedim ama bu konuda tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var. 🥲