İyi akşamlar herkese kızım 14 aylık 6. Ayında başlamıştı ismine bakmaya şimdi baba mama dede abla diyor babıldama var anlaşılmayan şeylerde söylüyor alkış yap diyorum yapıyor baybay yapmadı henüz hiç gel diyorum geliyor anlıyor söylediklerimi göz teması var güldüğümde yüzüne oda bana gülüyor yalnız adıyla seslendiğimde (idil) bakmıyor idil bak dediğimde direk yüzüme bakıyor işaret yok henüz istediğini anlatıyor bir şekilde ama parmakla göstermiyor biraz kafama takıyorum bir problem mi bu fikri olan yardımcı olabilir mi