Hiilyuss mamanın içindeki şeker anne sütündeki şekerden daha fazla olduğu için daha rahat uykuya geçmiş olabilir. Bu sebepten dolayı doyum da daha hızlı gerçekleşir ki yenidoğan dönemi anne sütü beslenmesinde saat başı, mama beslenmesinde 2 saatte bir beslenme öneriliyor. Yorgunluğunuzu anlıyorum ama doktorunuz kilosunu yeterli görüyorsa mama vermeniz çok doğru değil bana kalırsa. Yanlış da anlaşılmasın mama düşmanı anne zihniyetinde değilim asla bende bebeğimi mama ile büyüttüm 😂 ama endişelenmeyin uyku zamanla düzelecek bir konu, rutin oluşturun zamanla düzelecektir 🙏🏻