balbadem48 Koltuktan kaşla göz arası düştü ama kayınvalidem yanımdaydı kafası gelmedi tuttum ben falan dedi ama içim rahat etmedi nerdeyse 2 saat olacak kusma ateş vs yok ağladı ama sustu sonrasında bende fenalık geçirdim tabii doktora gitmeli miyiz Osman gönülal diye bir doktoru dinledim bizim durumumuz için tehlikeli değil diyor ama gözlemleyin diyor başına gelen var mı çok küçük olduğu için korkuyorum yoksa bu kadar endişelenmem
ilayprensesim balbadem48 benim kızım da 6 aylıkken yataktan düşmüştü. Hem de bizim yatakla kendi park yatağının arasına düştü aklım çıkmıştı ama bişey olmadı çok şükür. Fışkırır tarzda kusma gözlerde kayma falan olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz merak etmeyin. Geçmiş olsun 💐
birisi007 balbadem48 İlk gözlem çok önemli . Fışkırarak tarzda kusma, baygınlık, halsizlik, salıklık olmadıysa takip et. Sonradan keyfine baktıysa canı yandigindan korktuğundan ağlamıştır. Yinede kafasını vücudunu kontrol et. Ezilme şişlik felan var mı diye