Catmomm İyi akşamlar anneler bana yardımcı olabilir misinizz🙏 1000tl civarında süt pompaları var bir kaç marka Acura diamond mama bebebao vs hangisini önrirsinşz
yldzgndu Diamond mama alabilirsin çekimi iyi ama tek sıkıntısı sesi fazla ve biraz göğüs ucunu acıtıyor bunun dışında güzel fiyat olarakta uygun n11de
demiralpduman Diğer markaları bilmiyorum kıyaslama yapamam ama ben bebeao dan çok memnunum birde kiwinin elektiriklisü var hem daha fazla süt çıkarıyor kiwiden hemde göğüsü acıtmıyor slikon olduğu için şarjıda baya gidiyor