dorukannem Doğum yapalı 6ay oluyor dün kahverengi akıntım oldu 2damla ama devamı gelmedi Bugun de hafif karın agrım oluyor arada gelen giden yok, nedir sebebi sizce?
Ozooo dorukannem emzirme varsa olabilir ben ilk 8 aylıkken tamamen oldum 6 ayda felan ayda bir defa leke geliyor du
taze-anne2312 dorukannem ay bugün aynısı başıma geldi çok az bi kanamam oldu ama devamı gelmedi benimde karın ağrım var yerleşme kanaması mı ki diye düşündüm ama o da pembemsi diyorlar öyle de değildi bende çok korkuyorum daha 3 aylık kızım var devamı gelsin diye dua ediyorum 😔 bir de mide bulantısı ve beyaz akıntı geldi aklıma direkt onlar geldi soğuktan ya da stresten midem bulanıyordur diye kendimi kandırmaya çalışıyorum test yaptım o da bozuk çıktı bir türlü gidip tekrardan da alamadım 😂🥲
AslanKadini_ dorukannem ben sezaryen oldum 6 ay sonra regl gördüm önce pembe sonra kırmızıya döndü ve yoğunlaştı ağrım da oldu sıcak su torbası çok iyi geliyor..
dorukannem Ozooo evet emziriyorum. Sadece leke de kalması tedirgin etti yeniden mi hamileyim acaba dedim:))
dorukannem taze-anne2312 iki üç gün önce akıntım vardı şeffaf dünde kahvereng leke oldu bende anlamadım valla