mahh Kızlar bebeğim 3 aylık girip geçirdi iki gece çok terledi iyileşti sonra isemedi 2 gündür bezinde pempelikler var
_Asilin_Annesi_ mahh susuz kaliyordur bol bol besleyin. Aynı aylarda bizde de aynı problem olmuştu bol bol emzir tok karna 1 çay kaşığı su ver demişti çocuk doktorumuz. Su verme durumu size kalmış herkes tercih etmiyr.
leylali22 mahh bebeginiz az besleniyor malesef ürat kristali deniyor ona bende yaşadım emziriyorsanız hemen mama takviye edin