Bize bir yaşından sonra sunnet yapilabilecegi söylendi. Genel anestezi ile yapıyorlarmış. Yaptıran var mi acaba işleyiş nasıl. Oğlum 10 aylık özel ile devlet arasında kaldık. Ameliyathaneye bensiz girerken korkar diye endişe ediyorum birde anesteziyi hemen atlatabilir mi falan kafam da soru işaretleri var. Beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum ❤️