Miniminim Kizlar bugün ıslak mendil sildim ağzına sürmezdim normalde ama mecbur kaldım heralde ondan oldu. E sürülür ne yapılır kasiyip duruyor cocuk fito kalmasın var evde ama yalar diye de korkuyorum 2.5 yaş