berentt 9 eylülde doğdu atak haftasındaymisiz uyumuyor emmiyor gezerken bile ağlıyor sallayarak uyuyor sadece ayakta öyle olunca ben hiç uyuyamiyorum. Siz neler yaşadınız ne kadar surdu bitince düzeltiyorum önerilerinize acigim +gazimizda varrrrr
limonata_ berentt bende 9 eylülde dogurdumm.sıfır uyku . Uykusu var uyumuyor. Aniden sebebsiz aglıyor fena fena
kalafat29 berentt bitmiyor canım daha yeni başlıyor maalesef benimki 2 ay 13 günlük ve bir türlü uykuya geçemiyor ayakta sallarken ne uyursa o bıraktığım an geri uyanıyor başa sarıyoruz tekrar
Mirabia berentt bende 12 eylülde doğum yaptım ara ara atakları oluyo bir gün iyiyse birgün hiç uyumuyor yavaş yavaş kendi düzenini otutturacaktır bu süreçlerin geçici olduğunu düşündüğüm için kucağımda sürekli şarkı dinleyip dans ediyoruz
ygmrnl Maalesef durum bizde de aynı kucak istiyor uyku yok bebek spaları var onu deneyeceğiz bakalım gazına iyi gelir belki rahatlatır
LadyNiss @berentt 19 Eylül’de doğum yaptım bu hafta pik yaptı belirtiler bizde birkaç gündür sürekli emmek memede uyumak istiyor, ve saatlerdir uyumuyor sallamayı bıraktığım an uyanıyor asla uykuya dalamiyor 🥺