Doğum yapalı 43 gün oldu iki hafta önce felan çok kötü kabız oldum tuvaletimi yaparken zorlandım makat yırtığı oluştu kan geldi şimdi krem kullanıyorum ama canımın acisindsn üç dört gündür tuvaletimi yapamiyorum iyice kabız oldum şuan hayatta yapamam helede yırtık varken müshil kullansam bı sıkıntı olur mu