Merhaba . Pazartesi günü kolosnoskobi yapilacak bana . Yarın sıvı diyeti var . X diyet çözelti 2 şişe 1 er saat ara ile kullanacak misim. Bunlar süte geçer dimi . Akşam 5-6 ilaçları icicem . Emziriyorum bu arada. Sütü gece sagsam doksem sonra emzirmeye devam edebilir miyim acaba. Bilgisi tecrübesi olan varlr mi ?