deepwater 20 gün önce doğum yaptım. Hala kanamam var ped kullanımından dolayı vajinamın içinde mantar oluştu. Daha önce de yaşadığım için mantar olduğunu biliyorum tatlı tatlı çok fena kaşınıyor. Doktor fitil vs verir mi kanama varken başına gelen oldu mu?