tugcemomm 3,5 aylıkken şehir dışına arabayla gitmiştik düğüne😃
O seste uyumuştu uyanık olduğu zamanlarda da etrafı izlemişti ışıklar ilgisini çekmişti.
Ama bizim ki kır düğünü ve temmuz ayının ortasının sıcağıydı
En büyük kurtarıcım bebek arabası olmuştu kimseye öptürmedim, kucağına vermedim o kalabalıkta kimde ne var bilinmez diye. Arabasında mamasını içti arabasında uyudu arabasında etrafı izledi