lagerthaa Yani böyle horoz sesi yüksek sesle ses çıkarıyor nefes alamıyormuş gibi ödümüz kopuyo eşimle sabaha kadar uyuyamıyoruz korkudan ve aşırı garip sesler çıkarıyor emerken vs normal mi? Doktorlar normal dedi ama bence bir problem var
bayram08 lagerthaa Canım bizimde öyleydi hangi bölüme gitmedik ki 3. Aydan sonra düzelmeye başladı. 3 4 doktor gezdik en son araştırmada ki doktorlar laringo malazi dediler büyüdükçe geçiyormuş. Nefesi bildiğin kesiliyordu ıııı diye bir ses çıkarıyordu geçti gitti çok şükür.
elifvebebegi lagerthaa benim bebeğimde ayni uyurken hıık hıık nefes alamıyor gibi ses çıkartıyor boğulur gibi benimde aklım çıkıyor hemen kaldırıyorum kaç doktora sordum hiç biride net bisey demedi reflusu var ondan da olabilir dediler ama sosyal medyadan bi doktora sordum laringomalazi olabilir dedi doğuştan nefes borusunun yumuşaklığına bağlı oluyormus zamanla geçiyor dedi
tugbagvn22 lagerthaa benimki de öyleydi ama normalmiş süt tazyikli geldiği için öyle yapıyordur sen tazyikli su gelen hortumdan su içmeye çalıştın mı hiç demişti doktorum 😂😂 merak etme yani
elifvebebegi bayram08 benim oğlum da aynı ınstagramdan bulduğum bi doktor öyle söyledi banada kaç kere doktora götürdüm biride anlamadı
lagerthaa elifvebebegi aynenn bizede doktorumuz öyle dedi ama ben nedense tatmin olmuyorum o an ciddi anlamda nefessiz kalıyor çünkü
bayram08 lagerthaa Evet biz bir gece hastanede kaldık ve nabzı gerçekten 70 e kadar düşüyordu ciddi anlamda bildiğin gidiyordu nefesi. Neler yaşadık bilseniz belirsizlik çok kötü. Öğrendim bir nebze olsun rahat ettim geçeceğini bildiğim için.
bayram08 lagerthaa Doktor bize beslenirken kısa kısa besle demişti aralıklı şekilde birde ve beslendikten sonra biraz uzun süre dik tutmami söyledi.
Sedagenccc Kızımda aynı sesleri çıkartıyordu bizde nöbet tutardık büyüdükce gecti hatta unutmusum bile okuyunca hatırladım kızımında hıkladıgını 😅 Allahım korusun hepsini içiniz rahat olsun normal