Hiçbirşey etkı etmez. Saç genetiktır sız ne yaparsanız yapın genetıgı ne kadara ızın verirse o oluyor. Benım kızım 4 yasına gırecek ne yağlar ne şampuanlar aldım doktorlara götürdüm kan tahlilleri yapıldı saclarınıda kestırdım yaşıtlarının sacı poposunu astı kızımınkı daha omuzlarında ancak.