ahlahnm Kızlar 4 ay 13 günlük bebeğim poposunda her zaman pişik var ve kızarık sudocrem geçirsede yine tekrarlıyor karnında gurul gurul sesler duyuyorum her zaman olmasada aceba alerji olabilir mi