Kızlar 20 aylık kızım var ve daha emziriyorum. Adetim baya gecikti iki aya yakın nerdeyse, ama düzensizleşmişti doğumdan sonra düzenli takip edemediğim için hiç fark etmedim. Bugün test yaptım hemen çift çizgi çıktı.🫢🫢
İkinci çocuk hiç planda yoktu şoklar içindeyim. Nasıl olucak nasıl yapıcam bilmiyorum, okulda çalışıyorum kızımda 11aylıkken yanımda gelmeye başladı okula, benim gurubumda, sabah birlikte gidip akşam birlikte dönüyorduk. Herşey düzene girmişti, şimdi nasıl yapıcam bilmiyorum, ailemde yurtdışında.😥😥😥