tugceazra Merhaba 🌸makineyi önceden açıyorum ben sütü kavanozlara koyana kadar ısınıyor bimden günlük sütlerden alıyorum ya da altın süt oda güzel oluyor mayalamak için evde maya yoksa activia ile mayalayabilirsiniz. Sütü soğuk olarak ısıtmadan koyuyorum siz dilerseniz isitabilirsiniz de . Mayanın içine biraz süt koyup karıştırıyorum ve kavanozlara eşit şekilde döküp karıştırıyorum ben 8-10 saat arası bekletiyorum makinede sonra kapağı açıkta dolapta bir gün bekletiyorum taş gibi oluyor