Kızlar merhaba doğum yapalı 26 gün oldu ama benim ilk günden beri psikolojim çok bozuk kayınvalidemle yaşıyorum o yardım ediyor yemeği herşeyi yapıyor ben bebekle ilgileniyorum tek nerdeyse yorgun olduğunda karnı tokken getir bakarım diyor götürüyorum bakıyor da hatta bende uyuyorum ama ben bebekli hayata alışamadım lütfen yargılamayın beni oğlumu çok seviyorum onun için en ufak şeyde endişe edip korkuyorum ama eski hayatımı özlemiyor değilim çok yoruluyorum herşey çok zormuş gibi geliyor kendime vakit ayıramıyorum telefona falan bakıyorum ama eskisi gibi zevk vermiyor hiçbir şey sürekli diken üstünde gibiyim içimdeki duyguyu tam olarak buraya dökemiyorum aslında ama kötüyüm yani bu normal mi kırkından sonra geçer diyorlar yoksa bende mi problem var 😓