Kızım 10 aylık olcak ilk dişi ufaktan belli etti kendini daha yarmadı diş etini ama gozukuyor artık bugunde bi hapşırma tuttu kızımı hasta desem degıl zaten alnı sıcaklıyor vucut normal ara ara ara oluyor cevrem de ki arkadaslarım bızım dıs cıkarken hafif hasta oluyor diyorlar hapsurma da oluyor diyende var sizce dogru mu