Hanımlar benim oğlum 3.5 yaşında ve konuşması yaşıtlarına göre geri diye düşünüyorum. (Bir de tuvalet eğitimi veremedim bir türlü). İki kelimeli cümle kuruyor bu aralar biraz daha konuşuyor gibi hissediyorum. Bazı harfleri çıkaramıyor başka biri dediklerini anlamıyor , ben anlıyorum ama önemli olan başkasının anlaması. Rehabilitasyon merkezine danışmıştım dil terapisti için onlar da cozger raporuna yönlendirdi. 12 Kasımda Zeynep Kâmil eğitim aratsirma hastanesinde randevumuz var eğer başka bir sorun yoksa sadece dil gerideyse hemen rapor veriyorlar mı yoksa kreş e falan gitsin , yaşıtlarıyla vakit geçirsin gibi önerilerde mi bulunuyorlar. Süreci merak ettim. Bir de acaba yanlış mı yapıyorum diye endişeliyim. Beni biraz aydınlatır mısınız.?