bucocukac_ çok geçmiş olsun . Nasıl çocuğunuzun durumu iyidir inşallah. Beynime engel olamıyorum tam iyi güzel derken yine aynı şeyleri yaşıyorum. Tabiki dediğiniz gibi buna şükür ama inanın elimde değil . Utanıyorum böyle şeyler karşısında. Çok özür dilerim sizden .insanlar neler yaşıyor benim derdime bakın. Ama emin olun bu doktorların haftası biri önemsiz görüyor diğeri benziyor nörolojik lekeye takip et diyor. Düşünsenize yillanca bunu takip edecem bu takıntılı kafayla. Duallarim sizinle 🙏