Arkadaşlar bebeğim 37 günlük bı kaç gün önce doktora gtrduk yuzunde puturler ve poposunda hafif kızarıklık vardı gecmiyordu ve bitmeyen aşırı gaz problemimiz vardı.Sut ürünleri diyetine başladık hatta ben yumurta kuruyemiş vs de tüketmiyorum. Çünkü kuruyemiş tukettigim zaman çok sancilanmisti hatrliyorum neyse.Mememi tutmuyo sağım yaparak veriyorum çok zorda kalirsam sagamiyorum çünkü sürekli kucagmda o gibi durumlarda mama veriyordum bı kaç tane denedim normal mamayida tolere edemedi.Oyle olunca alerjiden şüphelendi doktor evolvia rp1 başladık yorumlara bakarak tadı en tolere edilebilir mama diye.Ama mamanin kıvamı çok yoğun ve bebeğim her yediğinde kusuyo iki üç kere anca vermisimdir anne sütünü iyi kötü sindiriyodu bunu saatler gecede bile sindirememis oluyo kusuo duruyo sürekli öğürüyo kıvamı çok yoğun olduğu için biberondan yavaş akisla almiyo büyük başlık taktım. Yani napcam nasıl yol izlemem gerekiyo birde sanırım kabızlık yaptı çünkü iyi kötü diskiliyodu bebeğim 4 gündür kakasını yapmadı.