Bebeğim dışardan müdahale ile kakasını yapıyor dr darlık oldugunu 3 , 5 ayına kdr mudahale edilemeyeceğini söyledi başına gelen varmı doğdugunda yaptı ilk günler yaptı yoğun bakımda enfeksiyondan yattı orada da yapıyordu mudahalesız sanırım anlamıyorum ne yapacağım bilmiyorum sadece anne sütü veriyorum 2 haftadır