selam kızlar, bir süredir görümcem benim eski evimde ankastre fırınımı kullanıyordu ben taşınana kdar ama geçen taşındım ve içini temizlerken altında tabaka halde siyah birsey vardı kazıyorum zor çıkıyor çalıştırdım bi süre yine yenedim zorluyorum olmuyor. noldu sizce? birde bana kuvvetli fırın temizliği için deterjan önerirmisiniz?