Kızlar merhaba pazartesi akşam üzeri bebeğimi sezeryanla kucağıma aldım daha 5 günlüğüz. Sezeryan olduğu için malumunuz sütüm hemen gelmedi bekledik biraz hastanedeki süreçte sütüm yok diye damla filan kullandım. Bikaç güne sütün gelir dediler. Neyse çarşamba akşamı hastaneden çıkış yaptık , perşembe günü öğlen sağma makinesiyle deniyim dedim yapmaz olaydım galiba oda tetikledi ve göğüslerim baya bildiğiniz şişti taş gibi oldu süt bezelerinş hissediyorum ama sütümü akıtamıyorum. Canım çok yanıyo bi yandan dikiş acısı bi yandan göğsüme dokunamamak en önemlisi bebegimle tam ilgilenemiyorum ve süt vermeiyorum. 2 gündür sadece mama veriyorum :( doktorada gösterdim masaj teknikleri gösterdi ödem toplamış içi süt dolu masajla sıcak uygulayarak açıcaksın dedi yoksa apse yapsrmış. Benim gibi plup çare bulan varsa yazabilir misiniz. Psikolojim alt üst oldu bir an önce bebegimi emzirmek istiyorum.